بسته اینترنت ۱۴۰۴ خبرنگاران چه زمانی فعال می‌شود؟ + فیلم ریتم مخفی مغز در کنترل استرس کشف شد استودیو تیم‌ نینجا: نسخه اصلی بازی Nioh ۳ بهبودها و تغییرات زیادی خواهد داشت گلکسی S25 FE چه زمانی رونمایی می‌شود؟ طرح «نظام‌بخشی فضای مجازی» در مجلس اعلام وصول شد | صیانت ۳ در راه است؟ ضعف آنتن‌دهی و دسترسی دشوار به اینترنت در مشهد در زمان قطعی برق | چرا با قطع شدن برق آنتن موبایل هم می‌رود؟ گوگل در تبلیغ جدید پیکسل ۱۰، هوش مصنوعی اپل را به مسخره کرده است چرا مردم از اینترنت فیبر نوری استقبال نمی‌کنند؟ ویوو X۳۰۰ به دوربین جدید و قدرتمند ساخت سامسونگ مجهز خواهد بود ۸ ترفند جدید و غیرمعمول و کاربردی برای سؤال‌پرسیدن از چت‌جی‌پی‌تی آیا بازی‌های ویدیویی باعث افزایش ضریب هوشی کودکان می‌شود؟ اطلاعیه گروه انتخاب: اختلال ۹۰ درصد تلویزیون‌های اسنوا و دوو حل شده است بعد از نابودی بشریت، احتمالاً اختاپوس‌ها وارث تمدن انسان‌ها خواهند بود! برای اجرای بازی Battlefield ۶ چه مشخصات سیستمی نیاز است؟ چطور بفهمیم چت‌هایمان با ChatGPT در گوگل منتشر شده است یا نه؟ + راهنمای حذف ماجرای عجیب انتشار چت‌های کاربران ChatGPT در گوگل جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴) حمله سایبری هکرها به بیش از ۹۰ نهاد آمریکا گوشی گلکسی S۲۵ FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود حساب گوگل کاربران زیر ۱۸ سال با هوش مصنوعی محدود می‌شود نوزادی که رویانش ۳۰ سال پیش فریز شده بود، سالم متولد شد
سرخط خبرها

اطلاعاتی جدید از بازی Elden Ring | سیستم مبارزات، درجه سختی و باس‌فایت‌ها

  • کد خبر: ۷۱۲۰۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
اطلاعاتی جدید از بازی Elden Ring | سیستم مبارزات، درجه سختی و باس‌فایت‌ها
گیمرها به خوبی می‌دانند که فرام سافتور به خاطر ساخت بازی‌های فوق‌العاده دشوار و چالش‌برانگیز شهرت دارد و ظاهرا Elden Ring هم قرار نیست تفاوت چندانی داشته باشد، اما جزئیات جذابی هم وجود خواهد داشت.
به گزارش شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی الدن رینگ در مصاحبه اخیر خود با نشریه ژاپنی فامیتسو گفته بازی جدید فرام سافتور در مقایسه با عنوانی مثل Sekiro: Shadows Die Twice قابل‌مدیریت‌تر و آسان‌تر خواهد بود، چراکه قابلیت لول‌آپ و ارتقا شخصیت در آن وجود دارد. با این حال، اصلا قرار نیست با یک عنوان «راحت» طرف باشید و در واقع خبری از حالت‌های آسان یا متوسط برای بازی نخواهد بود.
 
استودیوی فرام سافتور از زمان عرضه بازی Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ روی کنسول پلی استیشن ۳، صاحب سبک خاصی در دنیای بازی‌های ویدیویی شده که به مبارزات بسیار سخت و بی‌رحمانه‌ خود شهرت پیدا کردند. این سبک بازی‌ها، از آن زمان به‌عنوان بازی‌های سولز لایک (Souls-like) شناخته می‌شوند و باوجود سطح دشواری بسیار بالایی که دارند، در صورت صرف زمان و تسلط بر مکانیزم‌های بازی، احساس لذت‌بخشی از موفقیت و هنر اجرای تمام و کمال حرکات و تکنیک‌ها را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد.
 
سختی زیاد بازی‌های «فرام سافتور» همواره باعث به‌وجودآمدن اختلافاتی زیادی بین گیمرها شده است که آیا این استودیو باید رویکردش را در طراحی درجه سختی بازی ادامه دهد یا خیر. بخشی از مخاطبان این بازی‌ها عقیده دارند که این کار می‌تواند سطح دسترسی و جامعه‌ مخاطبان آن را افزایش دهد و در مقابل عده‌ای معتقدند که ساده‌تر شدن بازی‌های سولز لایک با هویت و خصوصیت اساسی این بازی‌ها در تناقض بوده و از ارائه‌ تجربه واقعی آن به کاربر جلوگیری می‌کند.
 

سیستم جدید مبارزات 

 
اطلاعاتی جدید از بازی Elden Ring
 
میازاکی در بخشی از صحبت‌های خود تأیید می‌کند که Elden Ring نیز چیزی به‌عنوان سطح دشواری بازی نخواهد داشت؛ البته او عقیده دارد که سیستم مبارزات جدید این بازی، تجربه‌ متعادل‌تری را نسبت به بازی‌هایی مانند Bloodborne و Sekiro: Shadows Die Twice ارائه می‌کند. براساس وبسایت Frontline Gaming Japan، میازاکی سطح دشواری Elden Ring را به‌دلیل ماهیت جهان باز و مکانیزم‌های مخفی‌کاری و احضار روح با Dark Souls III مقایسه می‌کند.
 

همکاری با دیگر بازیکنان برای شکست‌دادن باس‌فایت‌های بازی

 

اطلاعاتی جدید از بازی Elden Ring

میازاکی چالش‌های الدن رینگ را با Dark Souls III مقایسه کرده است، اما اشاره داشته است که سیستم‌ها و مکانیزم‌های دیگر آن کمک زیادی به بازیکنان می‌کند. شما در طول بازی می‌توانید با استفاده از بخش مولتی‌پلیر کمک‌هایی از دوستان و دیگر بازیکنان دریافت کنید و دشوارترین باس‌های بازی را کنار دیگران پشت سر بگذارید.

نوع جدیدی از  Spirit‌

 

اطلاعاتی جدید از بازی Elden Ring

 
همچنین یک سری از Spirit‌ها و مهارت‌هایی که در طول گیم‌پلی به دست می‌آوردید کمک شایانی به شما خواهند کرد (به عنوان مثال یک نوع خاص از این Spirit‌ها یک سری کمان‌دار برای کمک هوایی در اختیار شما می‌گذارد).
 

سیستم مخفی‌کاری


علاوه بر این‌ها یک سیستم قدرتمند مخفی‌کاری هم در بازی وجود دارد رویکرد شما را در طول بازی کاملا دگرگون می‌کند. با وجود تمام این صحبت‌ها، یک بار دیگر باید تاکید داشت که این یک بازی از فرام سافتور است و احتمالا قرار است صد‌ها بار شما را با عبارت You Died مواجه کند.

بازیکن می‌تواند بدون روبه‌روشدن با برخی از باس‌فایت‌ها بازی را تمام کند

 

اطلاعاتی جدید از بازی Elden Ring

از آنجایی که Elden Ring در مقایسه با بازی‌های قبلی این سبک غیرخطی‌تر محسوب می‌شود، بازیکن می‌تواند برای کشف مکان‌های جدید، از رویارویی با باس فایت‌ها اجتناب کند. این در حالی است که باس فایت‌ها همواره بخش بسیار مهمی از تجربه بازی‌های سولز لایک را تشکیل می‌دهند. توسعه‌دهندگان فرام سافتور امیدوارند تا با این کار از توقف روند پیشرفت بازی و اصطلاحاً گیر کردن بازیکن در مقابل یکی از این باس‌ها جلوگیری کنند. میازاکی می‌گوید که شما می‌توانید حتی با عبور از یک سری باس‌های بازی نیز Elden Ring را به اتمام برسانید. این یکی از نتایج آزادی عملی است که توسعه‌دهندگان برای ایجاد آن تلاش زیادی کردند.


 
بازی Elden Ring در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲ بهمن ۱۴۰۰) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.
 
 
 
منبع: ویجیاتو، زومجی
 

تریلر گیم‌پلی بازی الدن رینگ Elden Ring + کنسول‌های میزبان بازی


 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->